חלוקת פליירים, הפצת עלונים

כדי לבצע שיווק ישיר יעיל, כגון חלוקת פליירים והפצת עלונים, מומלץ מאוד לבחור בקפידה חברות הפצה שיש להן ניסיון מוכח בכל האספקטים של דיוור ישיר, כאשר יש לשים דגש על הפילוח הגאוגרפי הדמוגרפי והסוציואקונומי שחברת ההפצה מעמידה לרשות הלקוח, הפילוחים מאפשרים להפוך את ההפצה הרוויה להפצה "חכמה" יותר ולהגיע לקהל יעד מפולח וממוקד יותר ובכך להגדיל את אחוז הזכירות ואחוז ההיענות למוצר / לשירות.

ניסיון רב בהדפסה וחלוקת פליירים

הניסיון הרב שצברה חברת פרוסייל בהדפסת וחלוקת פליירים במשך עשרים וחמש שנה מקנה לה את היכולת למתן מענה ופתרון לכל צורך שנידרש ללקוח בתחום ההדפסה והחלוקה. אנו מקבלים דיווחים שוטפים מהשטח ומצוות המפיצים שלנו. העבודה מתבצעת בצורה מסודרת ומאורגנת עם מפות חלוקה וכמו כן אנו מודדים בכל יום את הכמות הנדרשת לחלוקה לפי לוח זמנים מסודר.

במהלך עשרים וחמש שנות פעילות בנתה פרוסייל מערך הפצה מהמתקדמים בארץ – כזה שמבטיח כי כל החומרים יגיעו ליעדם.

אז רגע לפני שאתם יוצאים לחלוקה הינה מספר תחומים עליהם בחרה לשים דגש חברת פרוסייל על מנת להעניק לך את השירות הטוב והאפקטיבי ביותר .

אזורי הפצת עלונים

אזורי הפצה של העלונים ותוכנית עבודה – פרוסייל  מעבירה ללקוח מפות מתוחמות וממוספרות של אזורי ההפצה, הכוללות את הכמויות המדויקות המחולקות בכל אזור .אנו מדווחים מדי יום על אזורי ההפצה ועל כמויות ההפצה, וכל מערך ההפצה נעשה בפיקוח ובשליטה מלאים.

צוות עובדים בוגר – אנו בפרוסייל עובדים עם צוות עובדים מבוגר שמכיר את אזורי החלוקה ומבצע את העבודה נאמנה. בעבודה עם צוות עובדים מבוגר מורגשת האחריות והשייכות להצלחת הפרוייקט . העובדים מחפשים השתייכות לארגון מסודר ועל כן דואגים כי ההפצה תתבצע על הצד הטוב ביותר .

סוגי חלוקת פליירים 

חלוקה מסוגים שונים של פליירים / עלונים – לרוב, כשמדברים על חלוקה , האסוציאציה הראשונה שעולה לראש היא חלוקה בתיבות דואר או על גבי דלתות ( תלי דלת ) , אך להפצה יש סוגים שונים כגון הפצה על גבי מכוניות, מגנטים ומשרדים . פרוסייל מעסיקה צוות חלוקה מיוחד להפצת עלונים  במשרדים, המבטיח חלוקה איכותית, תכנון ,הבנה, יחסי אנוש ומקצועיות.

כחברה הפועלת כבר שנים ארוכות בתחום ההדפסה וההפצה ,חרטנו על דגלנו, לשרת את קהל לקוחותינו במקצועיות ,מסירות תוך מתן מחירים הוגנים ,שקיפות מלאה ומעל לכל ,שירותיות ברמה הגבוהה ביותר.

קמפיין חלוקת פליירים

על מנת למקסם את התועלת שניתן להפיק בקמפיין חלוקת פליירים  יש להתייחס לשני פרמטרים מרכזיים:

הפרמטר הראשון הוא הגדרת קהל היעד :כדי להגדיל את סיכויי ההיענות לפלייר מומלץ להגדיר היטב את קהל היעד, ואת אזורי החלוקה . חברת ההפצה תדאג למפות ולפלח את אזורי ההפצה הרלוונטיים לבית העסק שלך על מנת להפוך את ההפצה לאפקטיבית ביותר עבורך. בהגדרת קהל היעד יש לשים לב שאזורי ההפצה רלוונטיים למוצר או לשירות וכי קהל היעד אשר מקבל את הפלייר הוא הקהל אשר משתמש במוצר או בשירות החברה.

לדוגמא: אם מדובר למשל במסעדה ברמת-החייל, חלוקה אפקטיבית תהיה באזור צפון תל-אביב ואולי להתפשט לכיוון רמת-גן, בני-ברק ופתח-תקווה, בהתאם לקהל הלקוחות הצפוי. חלוקה בטבריה, למשל, תהיה מאוד לא רלוונטית

הפרמטר הנוסף הוא תזמון ההפצה והוא מרכיב חשוב לא פחות – חשוב לנצל את עונתיות המוצר או השירות שלך ובהתאם לבצע את קמפיין ההפצה. שעות חלוקת הפליירים משתנות, אך מומלץ יהיה לחלק את הפליירים במהלך היום כך ישנו סיכוי גדול כי הפליירים ייכנסו אל הבית יחד עם כל שאר פריטי הדואר. כדאי לחלק פליירים בשלב בו הלקוח הפוטנציאלי שלכם רגוע, שלב בו הוא יוכל להקדיש מספר שניות לפלייר שלכם ולבחון האם יש לו צורך בשירות. חלוקה חכמה תגדיל את התוצאות ואת המכירות.