הפצת פליירים בתיבות דואר / חלוקת פליירים בתיבות דואר

הפצת עלונים בתיבות או על דלתות יתרונות וחסרונות

חברת פרוסייל ערכה השוואה בין חלוקת פליירים בתיבות הדואר אל מול חלוקה על דלתות בית הלקוח. אנו כחברה נספק עבורכם את כל שירותי ההפקה ,העיצוב והדפוס תחת קורת גג אחת . אנו ממליצים על תוכנית עבודה שנתית אשר משלבת את שני כלים אלו על מנת לבחון עלות מול תועלת וכך לבחור בכלי הנכון עבור בית העסק שלכם.

הפצת פליירים בתיבות דואר

הפצת חומרי פרסום בתיבות הדואר היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לקהל יעד רחב או ממוקד ובכך לחשוף אותו למסר הפרסומי המבוקש, בעלויות נמוכות, תוך השגת תגובה מיידית.הפצת פליירים בתיבת דואר הינה דרך נהדרת לשווק עסקים מקומיים.

הפצה בתיבות הדואר זולה באופן משמעותי מהפצה על הדלת (תלי-דלת) – פי שלוש לערך.

הפצה בתיבות דואר ניתן להגיע כמעט ל100% מהתיבות כיוון שהן נגישות למחלק ואין שום מניעה חוקית לחלק בכל תיבות הדואר .

הפצת פליירים תלי – דלת

הפצה על גבי דלתות הינה שיטת הפצה המתפתחת מאוד בשנים האחרונות . שיטה זו מאפשרת למפרסם להגיע ישירות אל בית הלקוח ובכך לקבל חשיפה מקסימלית למוצר וכן לעורר סקרנות, לשדר ייחודיות וליצור עניין.
התלי דלת נתלה על ידית הדלת, או בצורה של הנחת החומר הפרסומי במפתן הדלת.
כמו כן קיימת אפשרות להפיץ מגנט על הדלת או פלייר ומגנט יחדיו. נוסף על כך, בתי עסק אשר ירצו להוסיף לפלייר דוגמית של המוצר יוכלו להוסיף חומר פרסומי ולהשאירו מחוץ לבית הלקוח זאת על מנת ליצור עניין וערך מוסף.
הדפסת תלי דלת דורשת שטנץ מיוחד ועל אף שעלויות ההדפסה גבוהות יותר הפצה על הדלתות משדרת יוקרתיות ויוצרת רושם חזק על הצרכנים.
התגובות להפצה על הדלתות בדרך כלל גבוהות יותר בצורה משמעותית מהפצה בתיבות דואר.
אנו ממליצים במסגרת תוכנית הפצה שנתית לבצע הפצה המשלבת חלוקה על הדלתות ומספר הפצות בתיבות ובכך להגיע למקסימום חשיפה ומקסימום כדאיות כלכלית .

חברת פרוסייל הפועל בתחום ההפצה וההדפסה מזה 25 שנה צברה נסיון רב בתחום אנו נשמח לתת מניסיונו העשיר על מנת לקדם את העסק שלך כל שעליך לעשות

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר צרו אתנו קשר