הדפסת פליירים, הדפסת עלונים

מגוון פתרונות דפוס לעסק – פליירים, מגנטים, כרטיסי ביקור ועוד 

עסק קטן נדרש תמיד לנהוג באופן מושכל וזהיר במשאביו המוגבלים. עם זאת הוא לא יכול להרשות לעצמו לוותר על שיווק, כחלק ממאמץ מתמיד שהוא נדרש לעשותו על מנת לחדור לשוק ולבסס את אחיזתו בו, קל וחומר על מנת להגדיל את נתח השוק ולהשיג לקוחות חדשים.

לא פעם מתברר כי מה שעושה את ההבדל הגדול הם הדברים הקטנים. מוצרי דפוס כגון פליירים, מגנטים, כרטיסי ביקור ופולדרים מהווים אמצעים שיווקיים אפקטיביים ביותר כאשר שימוש בהם מאפשר חשיפה גבוהה בפני כמות גדולה של אנשים.

הדפסת פליירים 

מוצרי דפוס לעסק לא מוכרחים להיות כאלה שיימצאו בתוך העסק, אלא גם אלה שיפרסמו את העסק בחוץ. הדפסת פליירים לדוגמא היא האפשרות הטובה ביותר לקדם ולפרסם את בית העסק בקרב אנשים שונים שעדיין אינם מודעים לחברה, פרסום ע“י חלוקת פליירים מתאים לעסקים קטנים ולחברות גדולות כאחד. פליירים מהווים דרך יעילה להעברת מידע, פרסום מוצר או שירות.

גם כרטיס ביקור משמש כאמצעי פרסום יעיל לעסק. כרטיס הביקור הוא הפנים של העסק והוא גם הכלי היעיל ביותר להצגה עצמית וליצירת רושם ראשוני חיובי והגדלת מאגר הלקוחות. בנוסף, ניתן גם להפיק כרטיס ביקור מגנטי. כרטיס זה ניתן לתלייה על כל משטח על בסיס מתכת כגון: מקרר, מידוף מתכתי, דלתות ועוד. מגנטים מודפסים מהווים צורה פרסומית יעילה ביותר והוכחו כמוצר פרסומי שנשאר אצל הלקוח לאורך זמן.

מוצר נוסף אשר מהווה חלק קריטי במיתוג העסקי הם הפולדרים. פולדרים איכותיים עם עיצוב מרשים תורמים למיתוג העסק ולהצלחתו. לקוח אשר מקבל פולדר איכותי וייחודי מתרשם לטובה ממידת רצינותה של החברה. בפולדר הלקוח ימצא את כל המידע הנחוץ לו על מנת לקבל החלטה. הפולדרים מאפשרים לעסק להחליף את התכנים הפנימיים המצורפים בהתאם ללקוח, לאירוע, למוצר וכדומה.

עיצוב והדפסת פליירים בהתאם לשיווק העסק

הפלייר הינו פלטפורמה שיווקית. עיצוב נכון ומקצועי של הפלייר יעביר את המסר שלכם בצורה מדויקת לקהל היעד .לפליירים מגוון אפשריות של צורות, צבעים וקיפולים שונים. הכוונה נכונה ושימת לב לפרטים הקטנים יאפשרו לכם לבלוט מעל המתחרים. אנו ממליצים לכם להשקיע בצורת הפלייר וזאת על מנת שיותר אנשים ישימו לב לפלייר שלכם ויתעניינו בתוכנו. 

עיצוב גרפי של פליירים חייב להראות מקורי מעניין ומקצועי כזה שיסקרן את הלקוח להביט בכיתוב. עיצוב מעניין ומקורי נובע מאלמנטים רבים, ביניהם גודל וצורת הפלייר, תמונות מסקרנות, ושימוש בצבעים ורקעים שיתפסו את העין. חשוב להקפיד שהפלייר לא יראה עמוס וקל להבנה. התוכן חייב לפנות באופן שיעניין את הלקוח, והמשך הטקסט השיווקי חייב להיכתב באופן מחושב.

הדפסה והפצת עלונים

חברת פרוסייל מפיקה ומדפיסה פליירים במגוון של עיצובים בגדלים שונים על גבי סוגי נייר כל זאת בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח על מנת להשיג מקסימום תוצאה ולהקנות לבית העסק שלך שפה שיווקית נכונה.

חברת פרוסייל הפועלת כבר שנים ארוכות בתחום ההדפסה וההפצה תספק עבורכם את כל שירותי ההפקה ,העיצוב והדפוס תחת קורת גג אחת .

אנו פועלים בתחום הדיוור הישיר, הכולל הדפסה והפצת עלונים, מזה עשרות שנים ורואים בהדפסה וחלוקת פליירים כאחד מדרכי השיווק המרכזיות לעסקים מקומיים. כמו כן חברת פרוסייל מתמחה בפתרונות דפוס רבים כמו הדפסת מגנטים, כרטיסי ביקור ופולדרים ותשמח לייעץ לך אודות מגוון שרותיה .

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר צרו אתנו קשר