ייעוץ שיווקי להפקה והפצת מוצרי דפוס

שיווק הוא בעצם המנוע שלכם ליצירת פניות של לקוחות והגדלת המכירות של העסק.

כדי להצליח בסביבה התחרותית חשוב להשתמש בכלים ובפתרונות יצירתיים, שיסייעו לכם להכיר את החוזקות והחולשות של העסק שלך .יש לאתר הזדמנויות פרסום, ליצור מודעות, להגדיל את מספר הלקוחות ,לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל את מחזור המכירות והרווחיות של העסק.

על מנת לקבל החלטה באופן מושכל, חשוב לערוך תהליך של תכנון השיווק ורק אחר כך לגשת לביצוע. אך במידה ואין לכם את הידע, הזמן או האפשרות ליישם את כל פעילויות השיווק הנדרשות לבית העסק שלכם אנחנו כאן בשבילכם.

חברת פרוסייל מתמחה למעלה מ 25 שנים בתחום היועץ השיווקי והדיוור הישיר. החברה מתמחה בתכנון ואפיון זירת התחרות , אפיון קהל היעד ומיתוג חסכוני ויעיל. 

הפתרונות שתספק עבורכם חברת פרוסייל  יותאמו לצרכים ולהיקף פעילות החברה ויפעלו בערוצי השיווק השונים: גרפיקה, דפוס, דיוור ישיר , פרסום דיגטלי ,פרסום חוצות ועוד.  

במסגרת תהליך הייעוץ  אנו ננתח יחד את השוק , את צרכי החברה ואת מטרותיה העיקריות וכך נתאים לבית העסק תוכנית שיווקית אפקטיבית וחסכונית.

יועצי השיווק שלנו הם בעלי ניסיון ומקצועיות והם מתחייבים להבאת תוצאות תוך ניהול ממוקד ובניית מתווה דרך הצבת יעדים.

לסיכום, חברת פרוסייל מעניקה לך ראש שקט בתחום הניהול השיווקי, מיתוג, וקידום החברה או העסק בעשייה יצירתית ונמרצת עם תוצאות שמתבטאות במכירות. אנו נדאג עבורכם לליווי עסקי ממוקד ,אפקטיבי וחסכוני ועל מנת להגיע לתוצאות הנדרשות.

אנו נשמח לקבוע איתך פגישת ייעוץ ראשונה ללא תשלום.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר צרו אתנו קשר