הפליירים הם הפתרון המתבקש עבור כל עסק המעוניין בחשיפה רחבה תוך עמידה במסגרת תקציבית הגיונית . אנו בחברת פרוסייל המתמחה בהדפסה והפצת עלונים מזה 25 שנים ריכזנו עבורכם את עשרת הטיפים המובילים אשר יעזרו לכם לבנות את הפלייר הנכון והמתאים ביותר לביתי העסק שלכם .
הגדרת מטרות –עליכם להגדיר באופן מסודר וברור מה הם מטרות הפלייר, האם ברצונכם ליצור פלייר על מנת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ,להשיק מוצרים או שירותים חדשים לעסק ,לשמר לקוחות קיימים או למשל לעדכן את קהל הלקוחות לגבי שינויים בעסק או במוצר מסוים . לאחר הגדרת המטרות נוכל לעבור לחלק של עיצוב הפלייר .
הכירו את קהל היעד שלכם – עליכם להגדיר את קהל היעד אליו מיודע הפלייר מבחינת גיל, מין, חתך אקונומי ומיקום גיאוגרפי. העיצוב, על כל היבטיו, צריך לפנות לקהל היעד הזה – מבחינה צבעונית, טיפוגרפית ועוד. כך גם הטקסטים.
סוג הנייר – חשוב שבחירת הנייר תתאים לקהל היעד שלכם. נייר עבה נראה יוקרתי יותר מנייר דק. מצד שני, העלות של הפלייר תתייקר. במידה ואתם חנות מעצבים יוקרתית, נייר דק במראה זול עלול להזיק לתדמית החנות שלכם.
מסר עיקרי – בכל פלייר יש למכור רק דבר אחד בצורה ברורה ויצירתית, ולא לבלבל את הלקוח עם עומס פרטים ומבצעים. בהמון פליירים אפשר לראות כיצד יש ניסיון להכניס את כל מה שהעסק מוכר לתוך פלייר אחד ,התוצאה היא לקוח מבולבל שפשוט לא לוקח את הפלייר ברצינות ומטרת הפלייר עלולה להתפספס
צבעים– בחרו סקלת צבעים מצומצמת יחסית שמייצגת את העסק שלכם. אם יש לכם חנות למזון אורגני, גוניים ירוקים יתאימו. אם אתם מציעים שירותי טכנאות מחשבים, אולי כחולים-אפורים יהיו הבחירה הנכונה. טיילו מעט ברשת וחפשו השראה – לוגואים של חברות בתחום, אתרי אינטרנט של עסקים דומים וכו'.
עיצוב – השתמשו בפונטים קריאים בשביל מידע חיוני (מספרי טלפן, כתובת אתר וכו`). הגבילו את עצמכם לשימוש בשני פונטים. אל תמקמו אינפורמציה חיונית קרוב מידי לשוליים זאת מכיוון שהיא עלולה להיחתך בהדפסה .
בחרו בעיצוב בולט שכולל את התמונה הנכונה, צבעים עזים, סמל או דוגמא מיוחדים שבהם מופיע מחיר מפתה, ומעט מסתורין.
שימוש נכון בטקסט איכותי-
לאחר שיצרתם תשומת לב לפלייר הגיע הזמן ליצוק תוכן שיווקי שבאמת יניע את הלקוח לפעולה. "סלוגן" שמדגיש את היתרון או הייחוד של העסק, טקסט מכירתי שמגביל מבצע מסוים בזמן, ובמיוחד מילים שמעבירות את המסר המדויק של הפלייר שלכם שמותאם לקהל היעד יצרו פרסום מצוין.
גרמו לפליירים שלכם להתבלט מעל הפליירים של המתחרים – מאחר ועסקים רבים משתמשים בפליירים, עליכם להקפיד על פלייר ייחודי ואטרקטיבי. תוכלו להשיג את המטרה הזו באמצעות צבעים עזים וחיים, תמונות לא שגרתיות, סלוגן מיוחד, כותרת מרשימה שאי אפשר להתעלם ממנה ועוד.
קראו לפעולה – השתמשו במשפט משכנע אשר קורא לפעולה, כמו "התקשרו עכשיו", "הזמינו היום".
קופונים ומבצעים – אחת הדרכים להפוך את הפלייר שלכם לאטרקטיבי במיוחד, היא להוסיף לו ערך. הפכו את הפלייר לקופונים, הציעו הנחה או מתנה ללקוח שמביא את הפלייר לחנות. תוכלו להציע הצעה שתקפה בזמן. כמובן, הקפידו לציין את מגבלות המבצע
לסיכום, כחברה העוסקת מזה שני עשורים בתחום הדפסה והפצת פליירים אנו שנשמח לאפשר לכם להיעזר בשרותינו השיווק , הגרפיקה הדפוס וההפצה על מנת ליצור את הפלייר האופטימלי והאפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם .
למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר צרו אתנו קשר