את ההשפעה של תקופת הקורונה אנחנו רואים בכל תחום ותחום בישראל. אך דווקא בתקופה זו מה שעושה את ההבדל הגדול הם הדברים הקטנים. מוצרי דפוס כגון פליירים, מגנטים, כרטיסי ביקור ופולדרים מהווים אמצעים שיווקיים אפקטיביים ביותר כאשר שימוש בהם מאפשר חשיפה גבוהה בפני כמות גדולה של אנשים.
למרות חוסר היכולת לדעת מה צופן לנו העתיד, כבר עכשיו אנו למדים כי הרגלים של הזמנת מוצרים ושירותים לבית הלקוח גברו זאת במיוחד לאור אימוץ האפשרות של עבודה מהבית. משך השהות הממושכת בבית תתרום רבות לחשיפת הפלייר שלכם בין אם הוא מחולק בתיבות הדואר או מופץ כמגנט עד פתח הדלת. בנוסף, חלוקת פליירים בתקופה זו משמעותית לאור העובדה כי בעקבות המשבר רבים פונים לעסקים הקטנים ומחפשים את המקומי.
הפלייר הינו פלטפורמה שיווקית קלה נוחה ונגישה. עיצוב נכון ומקצועי של הפלייר יעביר את המסר שלכם בצורה מדויקת לקהל היעד .לפליירים מגוון אפשריות של צורות, צבעים וקיפולים שונים. הכוונה נכונה ושימת לב לפרטים הקטנים יאפשרו לכם לבלוט מעל המתחרים. אנו ממליצים לכם להשקיע בצורת הפלייר וזאת על מנת שיותר אנשים ישימו לב לפלייר שלכם ויתעניינו בתוכנו.
הקורונה ובעיקר ההגבלות שחלו בעקבותיה אילצו עסקים רבים לשנות ולהתנהל בדרך אחרת, ישנם עסקים אשר שינו לגמרי את קו המוצרים או השירותים שהם מספקים .חשוב לנצל תקופה זו ולמקסם את המוצר או השירות שלך על ידי קמפיין והפצה של פליירים. שעות חלוקת הפליירים משתנות, אך מומלץ יהיה לחלק את הפליירים במהלך היום כך ישנו סיכוי גדול כי הפליירים ייכנסו אל הבית יחד עם כל שאר פריטי הדואר. כדאי לחלק פליירים בשלב בו הלקוח הפוטנציאלי שלכם רגוע, שלב בו הוא יוכל להקדיש מספר שניות לפלייר שלכם ולבחון האם יש לו צורך בשירות. חלוקה חכמה תגדיל את התוצאות ואת המכירות.
חברת פרוסייל מפיקה ומדפיסה פליירים במגוון של עיצובים בגדלים שונים על גבי סוגי נייר כל זאת בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח על מנת להשיג מקסימום תוצאה ולהקנות לבית העסק שלך שפה שיווקית נכונה.