0778035959‬
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
פרוסייל
  • עמוד בית
  • שירותים
    • חלוקת פליירים, הפצת עלונים
    • גרפיקה והפקות דפוס
    • הדפסת פליירים, הדפסת עלונים
    • ייעוץ שיווקי להפקה והפצת מוצרי דפוס
    • הפצת פליירים בתיבות דואר
  • גלריית עבודות
    • פליירים לדוגמא
  • אודות
  • מאמרים
    • פליירים
    • עשרת הטיפים המובילים לעיצוב פלייר
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • שירותים
    • חלוקת פליירים, הפצת עלונים
    • גרפיקה והפקות דפוס
    • הדפסת פליירים, הדפסת עלונים
    • ייעוץ שיווקי להפקה והפצת מוצרי דפוס
    • הפצת פליירים בתיבות דואר
  • גלריית עבודות
    • פליירים לדוגמא
  • אודות
  • מאמרים
    • פליירים
    • עשרת הטיפים המובילים לעיצוב פלייר
  • צור קשר
פרוסייל
  • עמוד בית
  • שירותים
    • חלוקת פליירים, הפצת עלונים
    • גרפיקה והפקות דפוס
    • הדפסת פליירים, הדפסת עלונים
    • ייעוץ שיווקי להפקה והפצת מוצרי דפוס
    • הפצת פליירים בתיבות דואר
  • גלריית עבודות
    • פליירים לדוגמא
  • אודות
  • מאמרים
    • פליירים
    • עשרת הטיפים המובילים לעיצוב פלייר
  • צור קשר
  • עמוד בית
  • שירותים
    • חלוקת פליירים, הפצת עלונים
    • גרפיקה והפקות דפוס
    • הדפסת פליירים, הדפסת עלונים
    • ייעוץ שיווקי להפקה והפצת מוצרי דפוס
    • הפצת פליירים בתיבות דואר
  • גלריית עבודות
    • פליירים לדוגמא
  • אודות
  • מאמרים
    • פליירים
    • עשרת הטיפים המובילים לעיצוב פלייר
  • צור קשר
עשרת הטיפים המובילים לעיצוב נכון של פלייר
ראשי » כללי » עשרת הטיפים המובילים לעיצוב נכון של פלייר

עשרת הטיפים המובילים לעיצוב נכון של פלייר

14 במרץ 2018 15:47 סגור לתגובות על עשרת הטיפים המובילים לעיצוב נכון של פלייר asicohen
הפליירים הם הפתרון המתבקש עבור כל עסק המעוניין בחשיפה רחבה תוך עמידה במסגרת תקציבית הגיונית . אנו בחברת פרוסייל המתמחה בהדפסה והפצת עלונים מזה 25 שנים ריכזנו עבורכם את עשרת הטיפים המובילים אשר יעזרו לכם לבנות את הפלייר הנכון והמתאים ביותר לביתי העסק שלכם . הגדרת מטרות –עליכם להגדיר באופן מסודר וברור מה הם מטרות הפלייר, האם ברצונכם ליצור פלייר על מנת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ,להשיק מוצרים או שירותים חדשים לעסק ,לשמר לקוחות קיימים או למשל לעדכן את קהל הלקוחות לגבי שינויים בעסק או במוצר מסוים . לאחר הגדרת המטרות נוכל לעבור לחלק של עיצוב הפלייר .  הכירו את קהל היעד שלכם – עליכם להגדיר את קהל היעד אליו מיודע הפלייר מבחינת גיל, מין, חתך אקונומי ומיקום גיאוגרפי. העיצוב, על כל היבטיו, צריך לפנות לקהל היעד הזה – מבחינה צבעונית, טיפוגרפית ועוד. כך גם הטקסטים. סוג הנייר – חשוב שבחירת הנייר תתאים לקהל היעד שלכם. נייר עבה נראה יוקרתי יותר מנייר דק. מצד שני, העלות של הפלייר תתייקר. במידה ואתם חנות מעצבים יוקרתית, נייר דק במראה זול עלול להזיק לתדמית החנות שלכם.  מסר עיקרי – בכל פלייר יש למכור רק דבר אחד בצורה ברורה ויצירתית, ולא לבלבל את הלקוח עם עומס פרטים ומבצעים. בהמון פליירים אפשר לראות כיצד יש ניסיון להכניס את כל מה שהעסק מוכר לתוך פלייר אחד ,התוצאה היא לקוח מבולבל שפשוט לא לוקח את הפלייר ברצינות ומטרת הפלייר עלולה להתפספס צבעים– בחרו סקלת צבעים מצומצמת יחסית שמייצגת את העסק שלכם. אם יש לכם חנות למזון אורגני, גוניים ירוקים יתאימו. אם אתם מציעים שירותי טכנאות מחשבים, אולי כחולים-אפורים יהיו הבחירה הנכונה. טיילו מעט ברשת וחפשו השראה – לוגואים של חברות בתחום, אתרי אינטרנט של עסקים דומים וכו'. עיצוב – השתמשו בפונטים קריאים בשביל מידע חיוני (מספרי טלפן, כתובת אתר וכו`). הגבילו את עצמכם לשימוש בשני פונטים. אל תמקמו אינפורמציה חיונית קרוב מידי לשוליים זאת מכיוון שהיא עלולה להיחתך בהדפסה . בחרו בעיצוב בולט שכולל את התמונה הנכונה, צבעים עזים, סמל או דוגמא מיוחדים שבהם מופיע מחיר מפתה, ומעט מסתורין. שימוש נכון בטקסט איכותי- לאחר שיצרתם תשומת לב לפלייר הגיע הזמן ליצוק תוכן שיווקי שבאמת יניע את הלקוח לפעולה. "סלוגן" שמדגיש את היתרון או הייחוד של העסק, טקסט מכירתי שמגביל מבצע מסוים בזמן, ובמיוחד מילים שמעבירות את המסר המדויק של הפלייר שלכם שמותאם לקהל היעד יצרו פרסום מצוין. גרמו לפליירים שלכם להתבלט מעל הפליירים של המתחרים – מאחר ועסקים רבים משתמשים בפליירים, עליכם להקפיד על פלייר ייחודי ואטרקטיבי. תוכלו להשיג את המטרה הזו באמצעות צבעים עזים וחיים, תמונות לא שגרתיות, סלוגן מיוחד, כותרת מרשימה שאי אפשר להתעלם ממנה ועוד. קראו לפעולה – השתמשו במשפט משכנע אשר קורא לפעולה, כמו "התקשרו עכשיו", "הזמינו היום".  קופונים ומבצעים – אחת הדרכים להפוך את הפלייר שלכם לאטרקטיבי במיוחד, היא להוסיף לו ערך. הפכו את הפלייר לקופונים, הציעו הנחה או מתנה ללקוח שמביא את הפלייר לחנות. תוכלו להציע הצעה שתקפה בזמן. כמובן, הקפידו לציין את מגבלות המבצע לסיכום, כחברה העוסקת מזה שני עשורים בתחום הדפסה והפצת פליירים אנו שנשמח לאפשר לכם להיעזר בשרותינו השיווק , הגרפיקה הדפוס וההפצה על מנת ליצור את הפלייר האופטימלי והאפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם .
למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר צרו אתנו קשר
הבא »
פוסטים אחרונים
  • פליירים בתקופת הקורונה
  • עשרת הטיפים המובילים לעיצוב נכון של פלייר
תגובות אחרונות
    ארכיונים
    • דצמבר 2021
    • מרץ 2018
    קטגוריות
    • כללי
    כלים
    • התחבר
    • פיד רשומות
    • פיד תגובות
    • WordPress.org
    • פרוסייל הפקות דפוס

    • עמוד בית
    • הפקות דפוס
    • חלוקת פליירים

    • חלוקת פליירים ועלונים
    • הדפסת פליירים

    • הדפסת פליירים ועלונים
    • הפצת פליירים

    • הפצת מוצרי דפוס ופליירים
    • הפצת פליירים בתיבות דואר
    • עיצוב פליירים

    • טיפים לעיצוב פלייר
    • גלריית פליירים ועבודות
    • פליירים לדוגמא
    • מאמרי פליירים ועלונים

    • מאמרי פליירים / עלונים
    • פליירים
    • פליירים במרכז, בתל אביב

    • יצירת קשר
    • הצהרת נגישות

    טלפון:0778035959‬

    כתובת: נחלת יצחק 34, תל-אביב

    עקבו אחרינו
    • Facebook
    • YouTube
    • Instagram

    הראל דיגיטל שיווק עם תוצאות

    שיחה עם נציג

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס
    ?>